Monday, September 1, 2008

Blog Jerantut-Pahang : Suatu Pengenalan

Blog ini diwujudkan sebagai tanda kasih aku pada daerah kelahiran, persekolah, keremajaan, kedewasaan, perkahwinan dan sebagainya yang melibatkan diri aku. Tempat ini aku dilahirkan dan suatu hari nanti jika aku meninggal dunia, aku ingin diabadikan di daerah ini juga.

Blog ini aku tiada apa-apa konsep, hanya mengikut hati dan masa sahaja. segalanya tentang Jerantut: Masyarakatnya, pembangunannya, ekonominya, dan segala apa benda yang baik dan buruk tentang Jerantut dari kaca mata aku, atau aku ambik di mana-mana media termasuk internet, risalah, surat khabar, temubual, borak2 tepi jalan dan apa sahaja. Ia mungkin pedih, pahit, tidak benar, kurang manis atau sebagainya pada orang lain, tapi ia mungkin kebenarannya. Jika ia SALAH atau MELANGGAR UNDANG-UNDANG, sila maklumkan pada aku dengan segera di damak_76@hotmail.com . Oh ya, email aku ini pun kerana aku dilahirkan di Kampung Damak, dalam daerah Jerantut, Pahang pada tahun 1976.

Blog ini terbuka bacaannya kepada sesiapa sahaja. Anda boleh komen atau cadangkan apa sahaja, tapi aku akan buat keputusan berdasarkan budi bicara aku.